Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
(3766 niezalogowanych)
8929 Postów
Maniak
hooba007 napisał: No nieeeeeeeeeeeeeeeee u mnie z mechaniki masz dwóję...
Całe szczęście że tak się robi... bo inaczej na zakrętach urwałbyś jedno z kół... tak działa mechanizm różnicowy...

A jak prostym sposobem sprawdzić , czy ta tarcza sprzęgłowa jeszcze działa , czy jest już raczej definitywnie do wymiany ... i w jaki prosty sposób , reguluje się tą tarczę !? .
---
Co prawda mam Nową jednak chciałbym robić to na podjeździe a nie na parkingowym placu .
---
Jak Już pisałem Auto mam podniesione , hamulce zdjęte i zabezpieczone , same tarcze /koła/ podczas włączonego biegu obracają się swobodnie , jak naciskam na hamulec / silnik dalej pracuje na biegu / wiem że to trochę nie logiczne co piszę , bo przecież mam rozmontowane przednie hamulce /.
Jednak opisuję co się dzieje ... Dzisiaj już Nic Nie zwojuję , nadal pada jak z cebra .
---
Jeszcze jedna sprawa czy jest jakaś możliwość ..."zamarkować"... pęknięcia na przedniej szybie ? , rysy są dwie i to po 30cm każda , co prawda od strony pasażera jednak są .
Można to jakoś ZAPUŚCIĆ płynem !?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1189 Postów

(Izzy)
Maniak
Jeżeli silnik pracujący na biegu po naciśnięciu do oporu na hamulec pracuje nadal to tarcza sprzęgła jest do wymiany ale to nie wszystko po zdemontowaniu sprzęgła może się okazać,że należy wymienić docisk sprzęgła i koło zamachowe a o łozysku oporowym nie wspominając,które też należy wymienić
odnośnie szyby to można z markować tylko ślady po uderzeniu kamienia rysy i pęknięcia to raczej nie jest to możliwe
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1019 Postów
Maniak
Izzy napisał:
Jeżeli silnik pracujący na biegu po naciśnięciu do oporu na hamulec pracuje nadal to tarcza sprzęgła jest do wymiany ale to nie wszystko po zdemontowaniu sprzęgła może się okazać,że należy wymienić docisk sprzęgła i koło zamachowe a o łozysku oporowym nie wspominając,które też należy wymienić
odnośnie szyby to można z markować tylko ślady po uderzeniu kamienia rysy i pęknięcia to raczej nie jest to możliwe


Etam...ja bym podniusl klape i nalal do silnika
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1189 Postów

(Izzy)
Maniak
żeby sprawdzić sprzęgło na podnośniku musisz uruchomić silnik wrzucić pierwszy bieg po czym bez wciskania sprzęgła delikatnie hamować jeżeli silnik zmieni pracę lub zgaśnie to prawdopodobnie sprzęgło jest dobre radzę się z tym obchodzić delikatnie bo można uszkodzić sprzęgło lub skrzynie biegów
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
Izzy napisał:
Jeżeli silnik pracujący na biegu po naciśnięciu do oporu na hamulec pracuje nadal to tarcza sprzęgła jest do wymiany ale to nie wszystko po zdemontowaniu sprzęgła może się okazać,że należy wymienić docisk sprzęgła i koło zamachowe a o łozysku oporowym nie wspominając,które też należy wymienić
odnośnie szyby to można z markować tylko ślady po uderzeniu kamienia rysy i pęknięcia to raczej nie jest to możliwe

Mam cały komplet , znaczy ...tarcza i docisk ... o łożysku ani kole zamachowym , nic Mi w Sklepie Nie mówiono , a pytałem się DOBITNIE co jeszcze trzeba przy wymianie sprzęgła ...
---
Skoro tak się ma sprawa to jak się zabrać do tej wymiany , by poszło to względnie sprawnie !? .
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1189 Postów

(Izzy)
Maniak
w mechanice ze starymi autami jest tak ,że nigdy nie wiadomo co jeszcze po drodze wyjdzie

spuść olej ze skrzyni biegów
zdemontuj półosie napędowe
zdemontuj rozrusznik ,usztywnij silnik , rozbezpiecz sprzęgło i możesz zacząć demontować skrzynię biegów wymontujesz docisk i zobaczysz co będziesz miał zużyte montaz w odwrotnej kolejności nie zapomnij o wlaniu oleju do skrzyni biegów powodzenia
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
Izzy napisał:w mechanice ze starymi autami jest tak ,że nigdy nie wiadomo co jeszcze po drodze wyjdzie
spuść olej ze skrzyni biegów
zdemontuj półosie napędowe
zdemontuj rozrusznik ,usztywnij silnik , rozbezpiecz sprzęgło i możesz zacząć demontować skrzynię biegów wymontujesz docisk i zobaczysz co będziesz miał zużyte montaz w odwrotnej kolejności nie zapomnij o wlaniu oleju do skrzyni biegów powodzenia

Tak jest Her ... Fru ...
Od samego rana ...O Ile nie będzie padać Oczywiście ...
Słowo Harcerza ...

A dlaczego trzeba zdemontować rozrusznik !?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
1189 Postów

(Izzy)
Maniak
gabriel napisał:
Izzy napisał:w mechanice ze starymi autami jest tak ,że nigdy nie wiadomo co jeszcze po drodze wyjdzie
spuść olej ze skrzyni biegów
zdemontuj półosie napędowe
zdemontuj rozrusznik ,usztywnij silnik , rozbezpiecz sprzęgło i możesz zacząć demontować skrzynię biegów wymontujesz docisk i zobaczysz co będziesz miał zużyte montaz w odwrotnej kolejności nie zapomnij o wlaniu oleju do skrzyni biegów powodzenia

Tak jest Her ... Fru ...
Od samego rana ...O Ile nie będzie padać Oczywiście ...
Słowo Harcerza ...

A dlaczego trzeba zdemontować rozrusznik !?



zobaczysz dla czego bo bedzie ci przeszkadzać bo będzie przykręcony do skrzyni biegów
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
1189 Postów

(Izzy)
Maniak
przed tym rozłącz akumulator
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
A ha ...
Tak jest , zrobi się ...
A akumulator , jest stale rozłączany jak auto nie Jeździ .
Niemniej będę Pamiętał ...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok