hooba007 napisał: No nieeeeeeeeeeeeeeeee u mnie z mechaniki masz dwóję...
Całe szczęście że tak się robi... bo inaczej na zakrętach urwałbyś jedno z kół... tak działa mechanizm różnicowy...
A jak prostym sposobem sprawdzić , czy ta tarcza sprzęgłowa jeszcze działa , czy jest już raczej definitywnie do wymiany ... i w jaki prosty sposób , reguluje się tą tarczę !? .
---
Co prawda mam Nową jednak chciałbym robić to na podjeździe a nie na parkingowym placu .
---
Jak Już pisałem Auto mam podniesione , hamulce zdjęte i zabezpieczone , same tarcze /koła/ podczas włączonego biegu obracają się swobodnie , jak naciskam na hamulec / silnik dalej pracuje na biegu / wiem że to trochę nie logiczne co piszę , bo przecież mam rozmontowane przednie hamulce /.
Jednak opisuję co się dzieje ... Dzisiaj już Nic Nie zwojuję , nadal pada jak z cebra .
---
Jeszcze jedna sprawa czy jest jakaś możliwość ..."zamarkować"... pęknięcia na przedniej szybie ? , rysy są dwie i to po 30cm każda , co prawda od strony pasażera jednak są .
Można to jakoś ZAPUŚCIĆ płynem !?

Całe szczęście że tak się robi... bo inaczej na zakrętach urwałbyś jedno z kół... tak działa mechanizm różnicowy...
A jak prostym sposobem sprawdzić , czy ta tarcza sprzęgłowa jeszcze działa , czy jest już raczej definitywnie do wymiany ... i w jaki prosty sposób , reguluje się tą tarczę !? .
---
Co prawda mam Nową jednak chciałbym robić to na podjeździe a nie na parkingowym placu .
---
Jak Już pisałem Auto mam podniesione , hamulce zdjęte i zabezpieczone , same tarcze /koła/ podczas włączonego biegu obracają się swobodnie , jak naciskam na hamulec / silnik dalej pracuje na biegu / wiem że to trochę nie logiczne co piszę , bo przecież mam rozmontowane przednie hamulce /.
Jednak opisuję co się dzieje ... Dzisiaj już Nic Nie zwojuję , nadal pada jak z cebra .
---
Jeszcze jedna sprawa czy jest jakaś możliwość ..."zamarkować"... pęknięcia na przedniej szybie ? , rysy są dwie i to po 30cm każda , co prawda od strony pasażera jednak są .
Można to jakoś ZAPUŚCIĆ płynem !?